Skip to content

Παράπονα και καταναλωτές

Σεπτεμβρίου 2, 2009

3132604543_a927a3b910

Σχεδόν η σεζόν βαίνει προς το τέλος της και η τουριστική κίνηση έχει πέσει αισθητά ,μετά και το δεύτερο κύμα του δεκαπενταύγουστου και το συμβάν με τις πυρκαϊές στην Αττική .

Οι επισκέπτες του Σεπτεμβρίου είναι λιγότεροι και απολαμβάνουν ένα ποιο χαλαρό “κλίμα” στα μαγαζιά και στις παραλίες είναι ίσως η καλύτερη εποχή για διακοπές και πολύ προτιμότερη από την “τρέλα”του Αυγούστου .

Παράπονα υπήρχαν αλλά αυτά δεν καταγράφονται οργανωμένα έτσι ώστε να τα δουν οι αρμόδιοι και να σχεδιάσουν η να αναζητήσουν λύσεις .

Όλα πλέον τα Εστιατόρια,ξενοδοχεία,παροχές υπηρεσιών πρέπει να έχουν το ειδικό φυλλάδιο παράπονων έτσι ώστε να καταγράφονται τα προβλήματα που προκύπτουν .

Σε εθνικό επίπεδο το κέντρο προστασίας καταναλωτή αυτό το καλοκαίρι δέχτηκε πολλές περισσότερες καταγγελίες σε σχέση με πέρσι 230( καταγγελίες),από αυτές ένα μεγάλο ποσοστό αφορούσε ξενοδοχεία και άλλου τύπου καταλύματα,κάμπινγκ (ενοικιαζόμενα δωμάτια -στούντιο κ.α ) δηλαδή όπως να ζητάνε το 100% του ποσού μπροστά,άλλα δωμάτια είδαν μέσω ιντερνέτ και άλλα τους παρείχαν ,κ.α

Άλλη κατηγορία ήταν τα αεροπορικά ταξίδια ,οργανωμένα ταξίδια ,ακτοπλοΐα ,εστιατόρια ,οργανωμένες παραλίες.

Έτσι υπάρχει μια τάση πλέον ο κόσμος να μην ανέχεται την ασυνέπεια και τον αντιεπαγγελματισμός και την αισχροκερδεία ,αυτό είναι πολύ θετικό και βοηθάει έτσι ώστε να σταματήσει επιτέλους αυτή η ανεξέλεγκτη κατάσταση η έστω να μειωθεί .

.

Ένα μεγάλο πρόβλημα στο Πόρτο Χέλι (Από τα πολλά )είναι η απουσία ενός οργανωμένου από τον Δήμο χώρου ( κιόσκι ) όπως έχουν σε αρκετά τουριστικά μέρη στην Ελλάδα έτσι ώστε να παρέχουν πληροφορίες στους επισκέπτες να δέχονται παράπονα η καταγγελίες ,να βοηθάνε προς κάποια εφικτή πάντοτε λύση .

Αυτό θα ήταν χρήσιμο εργαλείο για την καταγραφή των προβλημάτων και την μελλοντική τους λύση .

Μέχρι βέβαια να φτάσουμε σε τέτοια επίπεδα τουριστικής οργάνωσης (!!!!) καλό είναι ο κόσμος να δημοσιοποιεί τα παράπονα του σε κινήσεις καταναλωτών .

Όπως σε όλη την Ευρώπη που οι καταναλωτές βοηθάνε στην ουσία με τις υποδείξεις τους και δεν μιζεριάσουν η διστάζουν όπως συμβαίνει αρκετές φορές,γιατί καλή και η γκρίνια αλλά πρέπει να γίνει αντιληπτό από τους πάντες πως η καταναλωτική συνείδηση είναι το μόνο όπλο μπροστά σε όλες αυτές τις φαιδρές και αντιεπαγγελματικές τακτικές .

Κεπκα

Ινκα

Γενική γραμματεία καταναλωτή

Ευρωπαϊκό κέντρο καταναλωτή

Ελληνική καταναλωτική οργάνωση

Εκ.ποι.Ζω

3862554781_cbd4cfea79


Add to FacebookAdd to DiggAdd to Del.icio.usAdd to StumbleuponAdd to RedditAdd to BlinklistAdd to TwitterAdd to TechnoratiAdd to FurlAdd to Newsvine

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: